Summa sidvisningar

lördag 25 maj 2013

Härliga värme

Fastän klockan är halv nio på kvällen så sitter både jag och Glenn ute på altanen, det är sådana här kvällar man längtar efter! Egentligen skulle vi ha fotograferats idag, men Arwin vaknade med feber och inte ens "Ipren" fick honom att bli piggare, så vi fick helt enkelt boka om tiden. För andra gången i ordningen. Hoppas nu på tredje gången gillt på torsdag! Vädret ser ut att bli bra, det är alltid en bra start!

Annars har vi hunnit med lite av varje under dagen. Både jag och Glenn har handlat. Jag i mataffären och Glenn i byggvaruhandeln. Jag vill ha en spaljé till ett par rosor som även ska fungera som stopp för Vidar som gärna springer iväg.. Och självklart har vi grillat när det är så underbart väder! Köttfärsjärpar (Kafta tror jag det hette) med tabboulleh och potatissallad. Och så mjukglass på det! Är det lördag så är det!

För ett tag sedan beställde jag och en kompis kläder, skor mm till oss och barnen på www.sportsdirect.com. De hade mycket bra priser på en del varor! Här nedan ser ni när paketet pecis hade levererats av DHL. Barnen tyckte det var mycket spännande!


 
 
Häromdagen var vi och hälsade på fåren med sina lamm som i dagarna har fått komma till sina betesmarker i vårt område. Alltid lika kul när de kommer, då är det vår! Vi tog med oss knäckebröd som vi matade dem med. Vidar ville helst behålla knäckebrödet för sig själv och blev ledsen när Arwin gav det till fåren.
 

Så här glad kan man vara fastän man har feber.

Vidar äter glass
Vi bäddade till Arwin ute i hammocken, så hann slapp ligga inne i soffan. Det slutade med att han somnade där.






















Här kommer lite fler bilder från tidigare i våras:






 
Ha en fortsatt skön lördagskväll!
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar