Summa sidvisningar

måndag 29 oktober 2012

Pepparkaksbak

Efter ett par veckor där vi turats om att ha feber och eller ont i halsen är vi nu alla friska (peppar peppar). Den här veckan har Arwin höstlov, eftersom han går på allmän förskola. Idag passade vi på att baka upp pepparkaksdegen vi köpte för ett tag sedan. En stor del av den hamnade i Arwins mage. Jag måste erkänna att jag åt lite med, det är ju såå gott!


En av girafferna saknar ett ben. Det hamnade í Arwins mage...


Glad kille som provsmakar en färdiggräddad pepparkaka (!)



I lördags var jag hemma hos en arbetskamrat på fest. Hon hade den här coola muggen! (Stolt att vara en rådgivande tabletträknande receptutlämnande hjälpsam farmaceut)
Jag får skriva mer senare. Jag har synbortfall och ser inte riktigt vad jag skriver :-/. Får nog googla vad det kan vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar